Garantia produselor
SAMSUNG CLUB, prin Activ Invest SRL, raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. Garantia de conformitate este egala cu garantie tehnica (comerciala).
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu actualizarile ulterioare. Perioada de garantie este mentionata in certificatul original emis de producator / importator (certificat aflat in cutia produsului sau lipit pe cutia ambalajului) garantiaincepand sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie, sau de cand clientul a primit produsul prin curier (pentru achizitiile online – cu livrare prin curier);
Produsele comercializate de SAMSUNG CLUB, provin din sursele autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati de service autorizate ale partenerilor SAMSUNG sau ale producatorilor, unitatile de service autorizate sunt mentionate explicit in certificatul de garantie original al producatorului/importatorului respectiv afisate pe site-ul producatorului; produsul reclamat defect poate fi prezentat la cel mai apropiat centru de service indicat de producator sau direct la vanzator. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a interventiei service in garantie.
Pentru produsele SAMSUNG, lista centrelor de service autorizate poate fi consultata la https://www.samsung.com/ro/support/service-center
Pentru anumite categorii de produse SAMSUNG, exista posibilitatea de reparare intr-o ora. Lista produselor si a centrelor de service care ofera service intr-o ora se poate consulta apeland la numarul de telefon 08008 SAMSUNG [08008 72 67 864].
Perioada de garantie standard prevazuta de lege ( conform legii 449/2003 si O.G. nr. 21/1992 ) pentru produsele comercializate este de 24 luni, cu exceptia accesoriilor si acumulatorilor care au o garantie cuprinsa intre 3-12 luni.
Pentru anumite categorii de produse, producatorul poate oferii clientului final o garantie suplimentara fata de garantia standard prevazuta de lege respectiv poate efectua campanii nationale de extindere a garantiei standard conform conditiilor si informatiilor comunicate in media si disponibile in pagina oficiala a producatorului/importatorului.
Durata medie de utilizare a produsului este egala cu perioada de garantie.
Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului, in scris, lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului.
Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie sau mare de utilizare si asupra carora se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta, in scris, vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Aducerea la conformitate se va efectua respectand urmatoarea ordine de executie :
- depanarea / reparatia produsului; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 2 ;
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 3 ;
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 4 ;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Dupa expirarea perioadei legale de garantie, pentru produsele care nu se mai afla in garantie, reparatiile pot dura intre 3 - 45 zile. Samsung acorda service contra cost, prin intermediul retelei sale de Centre de Service Autorizate, in afara perioadei de garantie si pe toata durata medie de utilizare a produsului.
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (pentru securitatea produsului recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie si certificatului de garantie in original al producatorului / importatorului, precum si datele dumneavoastra de contact (adresa mail, numar telefon) pentru a putea fi contactat. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa:Activ Invest SRL, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp N, O, sector 6, Bucuresti. Recomandam sa contactati telefonic Centrul de Asistenta SAMSUNG la tel: 08008 72 67 864 inainte de a expedia produsul, pentru a va consilia in privinta problemei tehnice intampinate (in anumite situatii, problema tehnica intampinata se poate datora unor setari gresite si poate fi rezolvata telefonic fara a mai fi necesara trimiterea produsului in service).
Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Mentiuni importante :
Pierderea certificatului de garantie original sauneprezentarea copiei/facturii necesare pentru identificare, duce la imposibilitatea acordarii garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificate de garantie.
Programele si sau informatiile personale salvate pe medii de stocare (ex. HDD) pot fi sterse/pierdute in timpul operatiunilor complexe de service, in anumite situatii fiind necesara formatarea mediului de stocare in vederea aducerii la conformitate. Unitatea service nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea datelor personale ale utilizatorului.Pentrusiguranta datelor personale va recomandam realizarea de back-up periodic.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 3 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Garantia produsului nu acopera urmatoarele situatii:
- Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate incediilor, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a oricaror altor factori, independent de Producator;
- Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare defectuoasa, etc.), utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare (actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate), manipulare sau instalare gresita;
- Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat, sau in afara specificatiilor sale tehnice;
- Uzura morala a produselor (ex. Uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor LCD/OLED/etc), mentenanta, verificare periodica, etc.;
- Folosirea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator;
- Schimbarea starii originale a produsului prin interventii software/hardware (altele decat cele executate de Centrele de Service Autorizate de catre producator/importator);
- Neconcordanta dintre numarul de serie inscris pe Certificatul de Garantie si cel inscris pe produs, lipsa etichetei cu seria produsului sau stergerea/modificarea acesteia;
- Bateriile reincarcabile sau alte consumabile ale caror performante au fost afectate de trecerea timpului;
- Setari gresite ale produselor sau programelor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate; folosirea altor drivere sau programe decat cele originale care insotesc produsul; eventuale incompatibilitati de natura software sau hardware ce pot aparea la folosirea produselor Samsung impreuna cu alte produse;
- Folosirea de accesorii sau consumabile reconditionate, reincarcate sau altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator;
- Pentru ecranele LCD/OLED/etc: trebuie tinut cont de faptul ca este posibil ca ecranul sa prezinte din fabricatie un numar limitat de pixeli, mai luminosi sau intunecati. Aceasta categorie de pixeli nu reprezinta un defect ci o limitare a tehnologiei si au niciun impact asupra calitatii vizionarii sau asupra performantelor produsului.